Sivut

1.3.2013

life after dissertation

Hei hei heii, olen vielä elossa! En ole hetkeen päivittänyt blogia, koska olen ollut liian kiireinen tehdessäni 'en mitään'.  Aivan, se pirun dissertation palautettiin maanantaina..
Ja nyt se on ohi! Olen erittäin helpottunut ja onnellinen siitä, että sitä ei tarvitse enää stressata. Suunnattiin porukalla heti iltapäivästä toisen unionin baariin juhlimaan tätä saavutusta, ja suunnilleen kaikki simahdettiin jo ennen kasia. Kävi väsyttämään ja tuli nälkä. 
Maanantain jälkeen olen nauttinut kaikista pienistäkin jutuista täysin rinnoin. Tiistaina suunnattiin puistoon kävelylle nauttimaan auringonpaisteesta. Kelvingrove art galleryn kohdalla päätettiin vaan spontaanisti mennä sisään hakemaan annos kulttuuria. Itse olin innoissani jo siitä faktasta, että pystyin tekemään näin ilman huonoa omaatuntoa ('kun pitäisi mennä kotiin opiskelemaan').
Eilen oli vuorossa mukava pitkä lounashetki kaverin kanssa. Matkalla lounaalta kirjastoon (etsimään paria artikkelia) törmäsin taas tuttuihin jotka nappasivat mukaansa pubiin drinksulle. Ja sekin oli aivan upeaa taas siitä syystä, että pystyin nauttimaan raneista, juomasta ja hauskasta seurasta ilman minkäänlaista huonoa omaatuntoa.
Tänään olen selvinnyt parikin kertaa salille, siivonnut huoneeni ja tyytyväisenä tutkiskellut tuntikausia Lontoon ja Kuala Lumpurin hotelleja. Niin ja näytellyt potilasta lääkkiksen käytännönkokeisiin opiskelevalle kämppikselleni; toissapäivänä olin paniikkihäiriöistä kärsivä vanhempi nainen ja tänään pahoista nivelkivuista kärsivä mies.

Joku voisi siis sanoa, että en ole tehnyt yhtään mitään mielenkiintoista mutta itselle tämä kaikki on nyt jotain aivan 'uutta ja ihanaa'. Viimeksi olen päässyt tekemään jotain näin stressi vapaasti VIIME KESÄNÄ! Voitte siis odottaa taas pian säännöllisiä blogipostauksia joiden aiheena EI ole opiskelu.


2 kommenttia:

  1. Toi tunne dissen palautuksen jälkeen on kyllä mitä parhain! Onnea siis yhden urakan päätöksestä!

    VastaaPoista