Sivut

13.8.2011

Aurinkoinen tunnustus

Kiitos paljon Nina! Ideana on siis ilmeisesti vastata 10 kysymykseen ja lähettää sen jälkeen tunnustus eteenpäin 10 ihanalle blogille. Tähän väliin mun on tunnustettava, että olen lukenut kesän aikana blogeja tosi tosi vähän. Ja pari joita olen lukenut ovat jo saaneet tämän, joten 10 sijaan tunnustus lähtee kolmelle mukavalle blogille jota olen lueskellut. Ei se määrä vaan se laatu!

 1. Suosikkiväri: Tällä hetkellä ei taida olla edes sellaista...
 2. Suosikkieläin: Pingviini ja delfiini
 3. Suosikkinumero: 1
 4. Suosikki alkoholiton juoma: vesi ja tuore(juuri puristettu)appelsiinimehu
 5. Facebook vai Twitter: Facebook
 6. Intohimosi: Matkustelu!
 7. Saada vai antaa lahja: Molemmat.
 8. Suosikkikuvio: €..eivaa, en tiedä:D
 9. Suosikkiviikonpäivä: Silloin kun on töitä niin perjantai, muuten olen jostain syystä aina pitänyt eniten torstaista..
10. Suosikkikukka: auringonkukka ja punainen ruusu

Tunnustus lähtee eteenpäin näille kolmelle:
Signen blogi
My university life
Bristol Diaries









 






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti