Sivut

27.9.2012

Nuhanenä

Hetken blogihiljaisuus menee täysin sen piikkiin, että olen ollut (ja olen edelleen) kipeä. Niinkuin ilmeisesti melkein kaikki muutkin. Täällä ei luultavasti tarvitse tällä hetkellä tehdä muuta kuin sivuta kampus-aluetta ja varmasti saa jo jonkun kivan pöpön. Tämä tuntuu vielä olevan mukavan pitkäkestoinen ja ärsyttävä tapaus. 

Kouluhommia en ole saanut kauheasti tehtyä, mutta toisaalta ei tässä ole vielä mikään paniikin paikka muutenkaan. Olen vaan lepäillyt ja katsellut leffoja. Mikään ei ole kipeänä parempaa kuin makoilu, jaffan juonti ja Lord of the Rings (tai Disney leffat). Onneksi toin yhden jaffa-pullon Suomesta tänne.


Vaikka nuha tuntuukin vaan pahenevan niin olo muuten alkaa olla jo suht inhimillinen, joten päivittelen pian ahkerammin! Tämä vain oli pikainen 'olen vielä elossa' -päivitys.



2 kommenttia:

  1. Joo koko Glasgow on kipeänä, minä myös...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin tuntuu olevan. Ainakaan ei tarvitse sairastaa yksin..Parane pian!

      Poista