Sivut

25.1.2013

Vive la laukkuun räjähtänyt appelsiinimehu

Tämän postauksen piti pääasiassa olla vaan siitä, että pääsin vihdoin eilen katsomaan Les Miserablesin, mutta aloitetaan nyt jollain muulla. Mulla oli laukussa täysin AVAAMATON appelsiinimehu, joka jotenkin kivasti oli kuitenkin onnistunut levittämään puolet sisällöstään mun laukkuun. Ja arvatkaa oliko mun passi myös siellä?Voi kyllä. Nyt mulla on vanhalta appelsiinimehulta haiseva hieman kastunut passi. Laitoin sen paksujen kirjojen väliin kuivumaan jos siitä vaikka tulisi vielä passin näköinen..epäilen. Eipä tarvitse sitten miettiä minne käytän ekstrarahat, katselin juuri että passi Lontoon suurlähetystä maksaa £95. Pääsen varmaan kohta taas köröttelemään Lontooseen bussilla. Nyt täytyy myös keksiä miten saan mun tiger of swedenin laukusta ton järkyttävän vanhan mehun hajun pois..ehdotuksia?

Sen sijaan että olisin aamun opiskellut niinkuin piti niin olen yrittänyt saada tavaroista pois sen kauhean hajun ja laittaa niitä kuivumaan. Kökkö säkä. Johan mä olenkin ollut aika onnekas viime aikoina.

No mutta, kaikkea sattuu. Les Miserables oli pääasiassa todella hyvä. Anne Hathaway ansaitsee kyllä Oscarin, mieletön suoritus. Saattoi ehkä pari kyyneltä pudota parissa kohtaa. Sacha Baron Cohen ja Helena Bonham Carter oli toiset suosikit. Kannattaa siis käydä katsomassa!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti