Sivut

19.2.2012

Happy Sunny Weekend

Mä olen jo ihan kevätfiiliksissä. Pari päivää lämmittävää auringonpaistetta tekee ihmeitä. Voisin kirjoittaa siitä kuinka kouluhommat stressaa tai kuinka mun tekisi mieli lähettää pari ärsyttävää ihmistä politiikan seminaareista sukkulalla marssiin, mutta sen sijaan aion nyt vaan höpöttää siitä kuinka mukava viikonloppu mulla oli vaikka en mitään ihmeellistä tehnytkään..tästä siis tulee ihan epämääräinen hömppäpostaus jossa ei ole välttämättä mitään järkeä. You've been warned.

Eilen aloitin päivän syömällä suklaata. Tiedän, tosi terveellistä mutta sain näitä jumalaisen hyviä suklaita ystävänpäivänä ja niitä oli vaan pakko syödä koko ajan (kunnes ne loppui). Sitäpaitsi, aina välillä pitää nauttia kaikesta hyvästä..


Sain ystävänpäivänä kauniita punaisia ruusujakin, en ole vielä edes onnistunut tappaamaan niitä (olen niin kaukana viherpeukalosta kun vaan voi olla)


Iltapäivästä  iski joku ihmeen siivouskipinä. Laitoin sitten musiikin täysille ja päädyin jammaillen siivoamaan keittiön ja kylpyhuoneen ihan viimeisen päälle. Hinkkasin jopa meidän uunin vihdoin puhtaaksi (vaikka eipä sitä ton myrkyn käytön jälkeen kauheasti tarvinnut hinkkailla..)


Seuraavaksi keksin tehdä hedelmäsalaattia. Rakastan tehdä sitä aina Suomessa, mutta jostain syystä tämä oli ensimmäinen kerta kun keksin että sitä voisi yhtä lailla tehdä Skotlannissakin..


Kävelin viikonloppuna myös kampuksella auringonpaisteessa..


..ja bongasin matkalla kotiin kukan..KEVÄT!


Iltaisin katselin poikaystävän kanssa Frozen Planettia..Suosittelen! Mäkin haluan lähteä bongailemaan pingviinejä ja jääkarhuja.


Toisin kuin tämän päivityksen perusteella voisi luulla, aivoni eivät ole sulaneet auringonpaisteessa. On vaan ollut rennon mukava ja ihanan aurinkoinen viikonloppu.
Nyt viikonlopun loppumisen kunniaksi (vaikka torstaina mulla vasta seuraavaksia koulua onkin) aloitan lukemisen esseeseen kysymyksenä Does foreign aid promote economic growth? Under what conditions? Paluu arkeen siis..

4 kommenttia:

  1. Mun mielestä se on ihan ok aloittaa aamu syömällä suklaata :) Mä teen sitä ehkä liiankin usein...Ja rennot viikonloput on ihan parhaita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta, ikinä ei voi syödä liikaa suklaata :) Ja rennot viikonloput on parasta, niitä kun ei turhan usein ole.

      Poista
  2. Englanti on ehdottomasti yksi mun suosikkimaista! Lontoo on ihana, mutta Folkstone, Dover ja Deal veivät mun sydämmen mennessään.

    xoxo H

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lontoo on kyllä ihana, ja noista muista paikoista en ole tainnut edes kunnolla kuulla mitään! Skotlannin ylämaat on kuitenkin tällä hetkellä suosikkikohde täälläpäin :)

      Poista