Sivut

30.5.2012

Kesätöitä

Nyt on taas vaihteeksi opiskelut ja lomailu vaihtunut töihin. Olen tämän kesän vanhassa tutussa paikassa töissä, mutta tällä kertaa pääsen opettelemaan aivan uuden homman. Ajan siis trukkia..Eilen oli ensimmäinen päivä kun pääsin kokeilemaan ajotaitojani ja noh, en aiheuttanut kaaoksia mutta on se pirun hidasta. Itse ajo ihan eteenpäin on ok, vähän kuin autolla painelisi menemään mutta sitten kun pitäisi onnistua napsimaan tavaraa onnistuneesti alas niin meinaa olla sihti vähän hakusessa. Sitten minä vaan veivailen epätoivoisesti jossain rakosessa ja yritän saada itseni trukin ja sen tavaran kanssa onnistuneesti pois ilman että kaadan kaiken ympäriltäni. Kunhan oppii mistä kulmasta mennä minnekin ja oppii paremmin hahmottamaan ne lähestymiset niin kyllä se siitä sitten. Toinen juttu mikä tuottaa ongelmia on se, että sillä pitää pakitella jatkuvasti ja olen autollakin välillä armottoman surkea peruuttaja..En varmaan ole enää tämän kesän jälkeen (ellei ne tuolla totea, että olen aivan surkea ja heitä pihalle). 
Tosiaan, olen sitä vasta yhden päivän nyt kokeillut joten ehkä ei pitäisi olettaakaan että olisin jo mestari. Toivotaan kuitenkin että sinä päivänä kun/jos kaadan jotain niin on viileää ettei tule armoton hiki kun ne lappaa takaisin..

Tällä viikolla tulee ainakin viikonloppuun asti olemaan blogissa vähän hiljaista, koska olen iltavuorossa (eli. no life vuorossa) jolloin ei oikein ikinä ehdi tekemään mitään. Nytkin pitäisi varmaan mennä tekemään eväät ja valmistautua töihin lähtöön.
Mukavaa viikkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti